مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 17:302023-07-31سياسي

فارس من| درخواست کنکوری ها پیرامون افزایش تعداد دفعات ترمیم معدل


برخی از داوطلبان کنکور سراسری 1402 درخواست افزایش تعداد دفعات ترمیم معدل را دارند و می خواهند شورایعالی انقلاب فرهنگی در راستای برقراری عدالت، - گروه دانشگاه خبرگزاری فارس- در زمان تصویب طرح تأثیر قطعی سوابق تحصیلی اعلام شد هر متقاضی می تواند 10 مرتبه ترمیم معدل کند اما با نزدیک شدن به زمان انجام این رویه از 10 مرتبه ترمیم معدل به حداکثر یک مرتبه رسید و هیچ ارگان یا وزارتخانه ای پاسخگویی این تغییر نیست؛ همچنین در دوران امتحانات خرداد ماه اطلاع داده شد که معدل هر سال ترازبندی خواهد شد.

بعضی پشت کنکوری ها بدون اطلاع رسانی قبلی در امتحانات ترمیم معدل دی ماه شرکت کرده و معدل خوبی کسب نکردند و فرصتی برای کسب معدل و سوابق تحصیلی بهتر ندارند؛ لذا داوطلبان درخواست افزایش تعداد دفعات ترمیم معدل را دارند و می گویند که شورایعالی انقلاب فرهنگی در راستای برقراری عدالت ، بر عهدی که میان خود و داوطلبان بسته است پایدار بماند.

اینها صحبت های برخی داوطلبان کنکوری است که خواستار افزایش تعداد دفعات ترمیم معدل هستند.

  اما ماجرای تأثیر قطعی معدل چیست؟ داوطلبان در کنکور سال های اخیر با تأثیر معدل به صورت مثبت روبه رو بودند، یعنی اگر سوابق تحصیلی داوطلبان نمرات بالایی داشت این نمرات بر روی نتیجه کنکور نیز تأثیر می گذاشت و اگر داوطلبی سابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| درخواست کنکوری ها پیرامون افزایش تعداد دفعات ترمیم معدل

فارس من| درخواست کنکوری ها پیرامون افزایش تعداد دفعات ترمیم معدل